Roll: Supporttekniker
Stationeringsort: Lund
Omfattning: 100%
Uppdragsperiod: ASAP (eller när konsulten blir tillgänglig) – ca. 6 månader efter uppdragsstart med chans till förlängning
Prisbild: 300-350 kr/h

Lunds universitet (LDC) avropar supporttekniker till deras servicedesk. Uppdraget består i att supporta användare (alla anställda inom LU) på distans med allehanda IT-relaterade frågor. Konsulten kommer arbeta tillsammans i en grupp om 8 medarbetare. LDC har infört flera processer inom ITIL varför konsulten bör vara bevandrad inom detta område.

För uppdraget krävs följande:
3 års erfarenhet av arbete i Servicedesk (gärna modell större)
Bred allmänkompetens inom IT
Mac-vana är meriterande
Bra kunskaper i svenska och engelska i såväl skrift som tal
Vana att arbeta i ärendehanteringssystem (ServiceNow meriterande)
Kunskaper i ITIL
Kund- och servicefokus

För frågor kontakta uppdrag@levigo.se