Roll: Servicedesktekniker
Kompetensnivå: 3 år i servicedesk
Omfattning: 100 %
Uppdragstid: Ungefär 1 månad
Placeringsort: Centrala Stockholm
Prisbild: runt 450 kr/h
Nu söker Levigo en driven servicedesktekniker som har tidigare erfarenhet och som snabbt kan sätta sig in i verkamhetens servicedesk. Kunden använder i dagsläget Samanage ärendehanteringssystem, vilket är lättnavigerat och kräver ingen tidigare erfarenhet. Se nedan för mer specifik information kring uppdraget:
  • Minimum – ca 3 år på en servicedesk 1 år på förstalinan, 2 år på andralinan eller vice versa.
  • Är det någon som suttit på förstalinan och inte bara svarat i telefon utan gjort något mer är även det ok
  • Hjälpa till med Onboarding – offboarding av personal (dator/telefon till dessa)
  • Kunna vara behjälplig både på svenska/engelska
  • Läsa och förstå instruktioner
  • Ha kundapproach
  • Lägga upp användare i AD
  • Kunna använda Fjärrverktyg (kunna konfigurera, ta över och hantera problem) – Använder främst TeamViewer
  • Vara Serviceminded
CV, pris, tillgänglighet samt en kort motivering skickas till uppdrag@levigo.se ASAP
Eventuella frågor tas med Jonatan Sandberg 070 494 99 11