Roll: IT-Servicedesktekniker
Kompetensnivå: Nivå 2
Omfattning:  Heltid
Uppdragstid: Start v.34 t.om v.41 med möjlighet till förlängning
Placeringsort: Varberg
Om uppdraget: Telefonsupport i Serviceförvaltningens Internservice. 80% IT-relaterade ärenden där man stöttar kund med lösning eller svar på frågor. Vi jobbar i en Microsoftbaserad miljö med PC-datorer men har även pedagoger från skolan med omanagerad MAC. 20% av våra ärenden är felanmälningar av kommunens fastigheter, detta hanteras genom att fördelas vidare till rätt instans.
Kompetenskrav för uppdrag: (tex. metoder, system, verktyg, utbildning, antal års erfarenhet som krävs av konsult etc):
Erfarenhet av att sitta i en IT-support funktion, ett plus med erfarenhet av både Mac och PC. Adekvat gymnasieutbildning och eftergymnasial utbildning inom IT.
Skicka CV, pris, tillgänglighet och motivering till uppdrag@levigo.se så snart som möjligt!
Eventuella frågor? Eva Grim, 070-329 93 46